domingo, 4 de noviembre de 2007

El meu primer escrit al meu bloc

Avui, per fí, he aconseguit entrar al meu blog.

La cosa ha estat complicada i difícil......tinc un mal de cap......

Com que no tenia clar si hi arribaria a entrar no m'he pogut preparar res interessant.....

Prometo, ara ja que ja hi ser entrar, escriure quelcom interessant aviat....

Animeu-vos-hi tots!! un cop hi entres es una passadaaaaaaa!!!!!!

Un secret: gràcies a les clases particulars de repàs de la meva filla Montse hi ha pogut entrar i escriure aquestes ratlles.....

1 comentarios:

A las 9 de noviembre de 2007, 10:23 , Blogger M. Dolors i Oriol ha dicho...

Enhorabona i gràcies Montse per ser una professora tan bona.

Benvinguda al món dels bloggers!

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio